.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران خبر داد؛
ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد
ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

شمال نیوز: رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد و گفت: پذیرش برای بهمن ماه ۱۴۰۱ در 187 کد رشته کاردانی و ۱۳۰ کد رشته کارشناسی ناپیوسته در مازندران انجام می پذیرد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضا لحمیان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام دوره های کارشناسی از 4 تا 14 دی ماه و دوره های کاردانی از 7 تا 17 دی ماه، اظهار کرد: متقاضیان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه درسی جدیدی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین گردیده است که از میان آن 8 دوره در زیر گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سه مرکز علمی کاربردی مازندران در بهمن ماه پذیرش دانشجو خواهند داشت. به طور مثال در رشته کسب و کارهای دیجیتال در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای اولین بار در استان پذیرش دانشجو انجام می پذیرد.

 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران ادامه داد: با توجه به اقبال عمومی نسبت به آموزش های مهارتی و افزایش بیش از 30 درصد جذب دانشجو در پذیرش دوره های مهرماه انتظار می رود جذب دانشجو برای پذیرش بهمن ماه نیز افزایش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه 17 مرکز فعال در سطح استان وجود دارد، گفت: هفت هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.

 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران افزود: بیشتر دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل تلفیق آموزشهای تئوری و عملی، تدوین و اجرای رشته ها بر اساس نیاز بازارکار و مهارت آموزی پس از فراغت از تحصیل جذب بازار کار می شوند.

 

دکتر لحمیان در خصوص شهریه دوره های علمی کاربردی گفت: شهریه مراکز علمی کاربردی بسیار کمتر از سایر مراکز آموزش عالی و برای دانشجویان بسیار مقرون به صرفه است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.428 seconds.